Skip to content

Nowoczesna architektura : Dworzec kolejowy Metropolitan firmy Suzano Proposal / JBMC Arquitetura e Urbanismo

2 miesiące ago

247 words

Dzięki uprzejmości JBMC Arquitetura e Urbanismo Projekt przyszłej Metropolitan Train Station Suzano, zaprojektowany przez JBMC Arquitetura e Urbanismo, zostanie opracowany na powierzchni, w miejscu już zajętym przez istniejącą stację, która zostanie dezaktywowana po uruchomieniu nowej stacji .
Projekt obejmuje główny budynek stacji, w której znajdują się perony i antresola, ich dostęp po obu stronach linii kolejowych, stojak na rowery, budynek techniczny i sali operacyjnej oraz zbiorniki wodne.
Więcej zdjęć i architektów.
opis po przerwie.
Stacja Suzano należy do linii 11 Companhia Paulista de Trens Metropolitanos (CPTM), a obecna stacja zostanie zastąpiona nowym zestawem budynków ze względu na konieczność dostosowania się do nowych wymagań pasażerów, a także kryteriów dostępności.
Główna konstrukcja budynku została zaprojektowana z betonową ramą i belkami stropowymi oraz metalowym dachem, z płytą typu stalowego.
Aby zamknąć ten tom, zaproponowano zainstalowanie metalowych żaluzji, zapewniających wentylację, ochronę i przejrzystość światła.
Dwie środkowe platformy znajdują się pod antresolą i obsługują 4 linie kolejowe.
Dzięki uprzejmości JBMC Arquitetura e Urbanismo Budynek techniczno-pokojowy zostanie dołączony do głównej części dworca, w południowej elewacji.
Zostanie połączony z antresolą stacji przez wybieg o ograniczonym dostępie.
Jest to 3-piętrowy budynek z konwencjonalną konstrukcją betonowych kolumn, belek i płyt oraz zamkniętym betonem.
Dzięki uprzejmości JBMC Arquitetura e Urbanismo
[przypisy: pręty mosiężne, wiązar dachowy, zabezpieczenie wykopu ]

Powiązane tematy z artykułem: pręty mosiężne wiązar dachowy zabezpieczenie wykopu